Dates i lloc de celebració

Dates i lloc de celebració

Data: 19 i 20 de maig de 2023.
Seu: Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (COMB).
Adreça: Pg. de la Bonanova, 47, 08017 Barcelona

Secretària Tècnica

Assistència al congressista

La Secretaria Tècnica estarà ubicada al Hall d'entrada del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona. Durant el Congrés, la Secretaria Tècnica s'encarregarà, entre d'altres, de les funcions següents:
• Lliurament de documentació
• Registre i control d'inscripcions
• Assistència a ponents i comitès.
• Atenció a expositors.

Horari Secretaria Tècnica

Divendres 19 de maig: 08:00 h. a 13:45 h. i de 15:30h. a 19:30 h.
Dissabte 20 de maig: 08:00 h. a 13:15 h.

Notas importantes
  • La Secretaria Tècnica i els taulells habilitats per a l'acreditació dels congressistes es trobaran al Hall d'entrada del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona.
  • La documentació es lliurarà a la Secretaria Tècnica a partir del divendres 10 de juny a les 07:30 hores. Us preguem comproveu que disposeu de tots els documents que us corresponen.
  • Els congressistes hauran de portar la seva identificació en un lloc visible per accedir a la seu ia les sessions científiques.
  • Els telèfons mòbils han de romandre desconnectats a totes les sales amb activitats científiques.
  • Qualsevol variació del programa oficial o novetat que pogués sorgir serà anunciada oportunament a través del tauler d'anuncis i de la mateixa Secretaria Tècnica.

Comunicacions

Data límit d'admissió: dijous 27 d'abril de 2023 a les 23.59 hores.
Per a més informació preguem consulteu la normativa d'enviament de comunicacions normativa de envío de comunicaciones.

Defensa de Comunicacions

Totes les defenses de les comunicacions orals seran realitzades en format presencial els dies i horaris notificats prèviament per la secretaria tècnica.

L'accés per a aquestes defenses l'ha de fer a les sales i els horaris establerts al programa científic.

Lliurament de presentacions

Les presentacions s'han de carregar a l'ordinador de la sala almenys 2 hores abans del començament de la seva exposició. S'aconsella que carreguin les seves presentacions (en un Pendrive) només arribar a la seu, fins i tot en cas que la seva ponència tingui lloc l'endemà.

Horari Lliurament de Presentacions

Divendres 19 de maig: 08:00 h. a 13:45 h. i de 15:30h. a 19:30 h.
Dissabte 20 de maig: 08:00 h. a 13:15 h.

Acceso a actividades científicas

Els congressistes han de portar la seva identificació en un lloc visible per accedir a les sessions científiques.

Els congressistes poden acudir a les activitats que no necessitin inscripcions prèvies fins a completar aforament.

A més, podran acudir a la llista despera dactivitats que comptin amb places disponibles i no hagin tancat la inscripció. La llista despera dactivitats es controlarà per ordre dinscripció i posteriorment per ordre darribada fins completar aforament.

Accés a activitats científiques

L'entrada a les sales d'activitats amb inscripció prèvia es farà a l'hora indicada al programa científic o senyalització que modifiqui aquest horari per necessitats organitzatives.

Si un cop transcorreguts 5 minuts de l'hora d'inici de l'activitat les persones inscrites a la llista d'espera no es troben presents a l'accés a la sala, es donarà pas a aquells congressistes que encara no estan inscrits tinguin interès a assistir-hi, i queden anul·lades totes les inscripcions que a l'hora de començament de l'activitat no es trobin presents.

Preguem que reviseu la normativa d'inscripció a tallers per a més informació.

Per a qualsevol consulta o dubte respecte a la política d'activitats, podeu consultar-la a talleres@congresosemergencatalunya.com

Certificats

Tots els certificats estaran disponibles accedint a la secció "El meu congrés", a la pàgina web del Congrés a l'apartat de "Els meus certificats".

L´assistència es controla telemàticament. No cal informar les activitats que hi participi, ja que el control està automatitzat.

  • Certificat d'inscripció: Està disponible des del moment que realitza la seva inscripción
  • Certificat d'assistència: Es trobarà disponible un cop finalitzi el Congrés i puguem comprovar l'assistència de cada inscrit.
  • Certificat de comunicació: Podran descarregar-se una setmana després de la finalització del Congrés. Després de verificar la defensa correcta dels treballs.
    • Aquells treballs que no siguin defensats, Oral o Pòster en qualsevol dels tipus, no obtindran certificació de presentació de comunicacions ni seran publicats.
    • Es limita al dia 22 de novembre de 2023 les reclamacions corresponents a la no descàrrega del certificat de comunicació per una no realització de defenses al Congrés. Passada aquesta data no es tindran en compte cap petició.
  • Certificat dacreditació científica: Lacreditació de les activitats està sol· licitada a la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries.
    • Una vegada que aquesta entitat resolgui aquesta, s'habilitarà la descàrrega de certificats a l'activitat/es a què només podran tenir accés aquells congressistes que van realitzar la seva assistència a la sala (presencial) al 100% de durada de cada activitat.
    • Haureu d'emplenar obligatòriament l'enquesta de satisfacció de cadascuna de les activitats prèviament a la descàrrega del certificat d'acreditació. En cas de no emplenar-la, no podrà descarregar el certificat.
  • Certificat de col·laboració: Estaran disponible per a ponents i moderadors una setmana següent de la data de finalització del Congrés.

Exposició comercial

Accés

En compliment de les instruccions de Farmaindustria, l'accés a la zona d'Exposició comercial només estarà restringit a Congressistes Acreditats. Serà imprescindible portar la targeta d'identificació per entrar a la seu.

És imprescindible que els expositors portin la seva identificació durant tot el Congrés ja que sense aquesta no li permetran l'accés. Aquesta targeta podran recollir-la al lloc habilitat per a això a la Secretaria Tècnica.

Horari de visita a la zona comercial

Divendres 19 de maig: 08:00 h. a 13:45 h. i de 15:30h. a 19:30 h.
Dissabte 20 de maig: 08:00 h. a 13:15 h.